Close

Serwis narciarski Tarnów

Cennik narty

Cennik snowboard

Smarowanie sprzętu specjalnym żelazkiem

Powoduje pełną penetrację i wsiąkanie smaru w ślizg. Maszynowo nie da się tego uzyskać, ponieważ podczas przesuwania się narty po gorącym wałku, smar od razu zastyga na powierzchni ślizgu i nie wnika w głąb. W efekcie ślizg szybciej się wysuszy. Dla wymagających klientów proponujemy smarowanie sprzętu smarami fluorowymi, które dają lepszy poślizg.

Ostrzenie krawędzi wykonujemy tylko ręcznie, gdyż:

– pozwala to utrzymać jeden kąt na całej jej długości, co jest to trudne do osiągnięcia przy użyciu maszyn, szczególnie tych przestarzałych, które są do tej pory wykorzystywane w wielu serwisach
– obróbka maszynowa jest bardziej prymitywna, maszyny nie radzą sobie dobrze z wgnieceniami krawędzi oraz ściągają sporo metalu, tym samym skracają żywotność nart
– przy ostrzeniu krawędzi ściąga się bardzo małą ilość metalu – tylko tyle ile faktycznie jest konieczne
– używamy pilników różnej ziarnistości w tym również diamentowych, dzięki czemu krawędź pozostaje idealnie równa przez co wolniej się tępi

Wyrównywanie ślizgów

W przypadku lekkich zarysowań stosujemy profesjonalną maszynę do wyrównywania ślizgów z taśmą ścierną o różnej gradacji oraz taśmę TrizactTM która jest przeznaczona do szlifowania wykańczającego. Taśmy stosowane są razem z wodą z dodatkiem płynu chłodząco–smarującego który m.in. ochrania krawędzie przed korozją. Celem jest uzyskanie równej powierzchni ślizgu razem z krawędziami na całej długości narty.

Uzupełnianie ubytków

Zalewanie ubytków, czyli popularnie zwana regeneracja ślizgów polega na zalewaniu dziur specjalistyczny pistoletem na pałki kofiksowe. W przypadku ubytków które znajdują się w newralgicznych miejscach (tuż przy krawędzi, lub gdy widać rdzeń) używamy specjalnego materiału metal grip, który różni się od pałeczek kofiksowych tym, że jest zmieszany z drobinkami metalu dzięki czemu lepiej trzyma się metali.