1. Przekazanie sprzętu do naprawy oznacza zaakceptowanie niniejszego „Regulaminu” oraz „Cennika Usług Serwisowych”, na podstawie których firma „HORTUS” świadczy usługi naprawy.
2. Potwierdzeniem przyjęcia sprzętu do serwisu jest wydanie potwierdzenia przyjęcia.
3. Przekazując urządzenie do naprawy klient zostaje poinformowany o przybliżonych kosztach wykonania naprawy. W przypadku nie określenia przyczyny usterki przez klienta, zostanie on poinformowany o jej zlokalizowaniu i ewentualnych kosztach jej naprawy.
4. W przypadku gdy klient zrezygnuje z naprawy sprzętu po uprzednim sprawdzeniu go i wycenie naprawy, pobierana będzie opłata w kwocie 30 zł.
5. Po wykonaniu usługi serwis informuje Klienta o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości SMS lub rozmowy telefonicznej.
6. Warunkiem wydania sprzętu jest zwrot oryginału potwierdzenia przyjęcia.
7. Prosimy o odbiór sprzętu w przeciągu 1 miesiąca od zakończenia naprawy. W przypadku przekroczenia tego terminu będzie pobierana opłata za magazynowanie w wysokości 5 PLN netto za każdy kolejny dzień magazynowania.
8. Nieodebranie sprzętu w ciągu 3 miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, zgodnie z art.180 K.C. w związku z art. 60 K.C., serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony i w dalszej kolejności zostanie przez serwis zutylizowany.